roekenbos

roekenbos
1977

vrijdag 27 juni 2008

1966

Onlangs vond ik een foto die gemaakt moet zijn in de lente van 1966, in de tuin aan de Bergweg. Een aantal bekenden, wat voor zichzelf spreekt (let vooral op de moderne zonnebril van Frits), en uiterst links het dove vriendje (Henk van Hardeveld) van Eduard, die uiterst rechts staat.
vlnr op de foto:
Henk van Hardeveld, Gees Davelaar, Eva Davelaar, Rob Koops, Gerard Davelaar, Evert Davelaar, Frits Davelaar en Eduard Davelaar.
Een kleurenfoto staat verderop op de blog in het stukje "1966 revisited".

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een leuke foto is dat. Die ken ik helemaal niet. Toen ging ik nog maar net met Eva. We deden daar nog wel eens verstoppertje. Eva en ik verscholen ons vaak bij jullie in een soort trapkast. Daar bleven we net zo lang tot we gevonden werden. Daar hebben we leuke herinnering aan.

Henk zei

Toen ik op google mijn naam intypte vond ik deze foto! Ik ben Henk, van Bergweg 46.
Helaas herken ik niemand die op de foto staat. Kan jij mij een aantal namen noemen?